czwartek, 18 czerwca 2015

cel jest blisko...odliczanie trwa

Hello
Jak wiecie odpoczywam w rożny sposób: jeżdżę rowerem, spotykam się ze znajomymi, śpiewam, tańczę,  a teraz czekam już tylko do wyjazdu nad jezioro z rodzinką.
Zawsze wydawało mi się, że jezioro to nie mój klimat. Zdecydowanie wolę hotel, łazienkę, Spa i inne wygody.
Jednak po wizycie w Poroście w Edenie co mi pyknęło. Zdecydowałam, że w tym roku odpocznę na leżaku nad wodą, popływam w jeziorze yyy.... połowię z tatą ryby,  a co.
Zabieram szampański humor (bo nie wiadomo jaka będzie pogoda) męża i dzieci, grilla, leżak, prowiant i .......czekam aż nadejdzie dzień wyjazdu.


I oczywiście wyjazd nie mógłby się odbyć bez pomocy MOICH dziewczyn, które tak pomogą mi ustawić grafik , że wyjazd stanie się możliwy.






Odpoczynek to najbardziej wyczekiwany moment życia- w końcu każdy z nas ma zawsze tyle do zrobienia. 

OLA SIĘ ŚMIEJE.........czeka na zasłużony odpoczynek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz