sobota, 31 grudnia 2016

żegnaj

Cześć, dzień dobry, dobry wieczór
Tak jeszcze zanim zrobi się ciemno ,zanim wystrzelą korki szampana, jeszcze raz na pożegnanie odwracam głowę, patrzę przez ramię, uśmiecham się.
Ze spokojem zamykam stary rok. Działo się w nim bardzo wiele. Dowiedziałam się kto jest kim, tak na prawdę w trudnych momentach. Przekonałam się na kogo mogę liczyć, a na kogo już nie. Nie mam żalu, czas zamknie wszystkie rany, mam nadzieję.
To był rok pełen emocji złych i dobrych. Rok w którym podjęłam jedną z najważniejszych decyzji.
To rok zmian i to zmian na lepsze.
Jestem pełna nadziei na to, że ułoży się to co jeszcze niepoukładane,  że będzie to rok dla nas i dla naszych dzieci lepszy niż wcześniej, że nadal będzie się potwierdzać słuszność naszych decyzji.
Nie liczę, że obędzie się bez problemów, bo takie jest życie, ale niech to będą problemy które dzięki wzajemnemu zaufaniu i miłości  będziemy mogli rozwiązać.
Chcemy iść ramię w ramię  dawać naszym dzieciom radość, miłość i poczucie tego, że są dla nas najważniejsze, bez względu na to co się wokół nas dzieje.

Dziękuję wszystkim, którzy z nami byli, są i będą. Którzy nas wspierają w każdym momencie.

A Ci którzy odeszli....żegnajcie

Ci którzy próbują nam zaszkodzić...możecie próbować, śmiejemy się z Was.

OLA SIĘ ŚMIEJE...wita nowy 2017 rok. 1 ,2 , 3 zaczynamy świętować !!!!



P.S Dziękuję Tokio za spokój, zaufanie i miłość



Znalezione obrazy dla zapytania nowy rok 2017




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz