sobota, 26 grudnia 2020

Wracam

 Cześć, dzień dobry, dobry wieczór.

Nie było mnie tu trzy lata, to dłuuugo. Nie raz słyszałam "Ola co na blogu? Dlaczego nie piszesz?"

Było mi dobrze, byłam zajęta.....zapomniałam jak wielką sprawiało mi to przyjemność jak mogłam pisać.

Zapomniałam o blogu, nawet dziś musiałam stworzyć go na nowo, będzie on na pewno kontynuacją poprzedniego.

Jejku ile przez ten czas się wydarzyło.....wiele dobrych i mniej dobrych rzeczy. 

Znowu jestem na etapie zamykania przeszłości, ale to zupełnie co innego niż poprzednim razem.

Jestem starsza, inaczej patrzę już na to co się dzieje, chce czegoś innego, chce więcej, bardziej, mocniej,

świadomie, jestem otwarta na to co będzie, a wierzę, baaaa wiem, że będzie wspaniale. Jeszcze dziś opowiem dlaczego wróciłam, dlaczego to dla mnie takie ważne.


Ola się śmieje, z wiarą na cudowne dziś i jutro.







2 komentarze:

  1. To rzeczywiście długa przerwa. Nawet ostatnio tak sobie myślałam o tym, że dawno nie pisałaś. Dobrze,ze wróciłaś i będziesz kontynuowała to co sprawiało ci przyjemność.

    OdpowiedzUsuń