poniedziałek, 1 lutego 2021

Taki dzień

 Cześć, dzień dobry, dobry wieczór.

...............niedziela. Macie takie dni, że jedna myśl może Was gasić? Ja tak miałam wczoraj. Obudziłam się rano, po ciężkich snach. Obolałe mięśnie całego ciała. Czułam jak bolą mnie mięśnie- ręce, nogi... przetrenowanie? Nie wiem. Głowa ciężka, myśl, co dalej z pracą...taki  moment. Na chwilę tracę grunt. Wiem, że niepotrzebnie zagłębiam się w ten temat. Nie mam na to wpływu, co będzie. Szukam impulsu. Chcę zakotwiczyć inną myśl. Mam już na to sposoby. Odsłaniam żaluzje...wpada światło, jest ok myślę. Włączam medytację, wszystko się uspokaja, myśli już nie błądzą tam ,gdzie nie trzeba. Rozkładam matę...  Czuję spokój. 

 Wiem, że chcę z kimś pobyć. Jest telefon, umawiam się na spacer... zimno, późne popołudnie. Idziemy na plażę....zero ludzi. Jest pięknie. Rozmawiamy. Jak bardzo mi było potrzeba spotkać się z Nią. Już zapomniałyśmy jak to jest, spotkać się na stopie prywatnej. Wraca to, co było kiedyś. Jedziemy do domu robimy grzańca. Jak niewiele trzeba. 

Wieczorem kolejny telefon. Koleżanka z Poznania. Godzina rozmowy, wymiana doświadczeń. Rozmawiamy, to tym jak od jakiegoś czasu wszystko się zmienia. Śmiejemy się. I okazuje się, że dzień był bardzo fajny. 

Potrzeba było chwili zwątpienia. Wtedy bardziej doceniam, to co się dzieje. Jestem wdzięczna za to, że pojawiają się ludzie, mądre rozmowy. Pojawiają się chwilę kiedy chcę i jestem sama. Nikt mi nie przeszkadza. Czytam, słucham. Doceniam to bardzo.


Dziś tez obudziłam się, otwieram oczy i ... widok za oknem. Zobaczcie.




Uśmiecham się. ... Wiem, że będzie piękny dzień. 

Wiecie, że leże jeszcze w łóżku? Jest 9.30, jestem po medytacji, po dwóch rozmowach, z czego jedna to umówienie się na spotkanie dzisiaj. Już syn przekazał mi informację, że był niezapowiedziany sprawdzian z polskiego i że świetnie Mu poszedł. Umówiona jest na trening popołudniu.  Zaraz rozkładam matę.... czuję się świetnie. Mam szczęście, ze je mam. Życzę Wam wspaniałego dnia. Wspaniałego poniedziałku. Doceniajcie chwile, bądźcie uważni. 

OLA się śmieje...wspaniałego poniedziałku i całego tygodnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz