czwartek, 11 listopada 2021

To był dziwny rok...

 Cześć, dzień dobry, dobry wieczór

Dziś dzień moich urodzin. 

Dziś dzień na chwilę refleksji.

 Dzień na wdzięczność.

 Dzień na radość.

 Dzień na szczęście. 

Dziękuję za ten dziwny rok...

Obdarował mnie hojnie, po poprzednim, który okradł mnie doszczętnie.

Kiedy myślałam, że ktoś mnie zakopał żywcem, nie umiałam zobaczyć, że wcale nie zakopał, a zasadził jak roślinę, żebym mogła wzrastać i doświadczać. 

Ten rok stawiał na mojej drodze nowych, dobrych i przychylnych mi ludzi, dla których wartością jest rodzina, przyjaciele, natura, prawda... Umieszczał mnie w sytuacjach, w który wcześniej nie miałam okazji się znaleźć. Jedne były niewygodne, inne wymagały odwagi, a jeszcze inne odkrywały mój potencjał.

 Sadzał mnie na trawie, na macie, na piasku... Z bosymi stopami, pustymi rękami i głową pełna różnych myśli.

 Uczył mnie być w tłumie i być samej ze sobą. Pozwalał płakać po to, żebym za chwilę mogła odnaleźć w tym sens i czuć szczęście. 

Pozwolił zobaczyć, że można wszystko jeśli tylko się czegoś bardzo chce.

Pozwolił zrozumieć, że opinie osób na których mi nie zależy nie są dla mnie ważne. To tylko czyjeś słowa, jakaś czyjaś prawda, nie moja. 

Już wiem, że każda osoba, która się pojawia  jest właściwą osobą, że to, co się dzieje jest jedyną rzeczą, która mogła się wydarzyć. Czas, w którym się to dzieje, to właściwy czas. I że jeżeli coś się kończy, to się kończy. 

Każda chwila jest jak ostatnia i że nie trzeba czekać na coś więcej, bo traci się to, co jest teraz. 

Już nie muszę "kopać"  się z życiem, nie muszę walczyć o swoje, bo to co moje - samo do mnie przychodzi. Mogę podejmować swoje pełne wolności i otwartości serca decyzje. 

I życzę sobie w moim nowym dobrym życiu, na kolejny rok, abym dalej kierowała się zasadą Wu Wei ... 

Niech żyje się życie, niech mnie dobrze prowadzi. Jestem pełna ufności...

Ola się śmieje...Idzie w nieznane



Chciałbym podziękować moim wspaniałym dzieciom, rodzicom, siostrze 

wszystkim moim "starym" i nowym przyjaciołom (z nowych miejsc ... sami wiecie😉), za obecność w każdych chwilach, życie z Wami jest jeszcze piękniejsze. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz