poniedziałek, 7 lutego 2022

Kobieta która kocha SIEBIE...

 Cześć, dzień dobry, dobry wieczór.

Post z potrzeby serca, z wdzięczności za osoby i sytuacje.

Często ostatnio wspominam, że wszechświat, Bóg, Quantum stawia na mojej drodze ludzi. Często są to osoby są dla mnie nowe, a często osoby, które wracają żeby coś mi pokazać, nauczyć, zrozumieć.. 

I taką osobą jest Dominika... Poznałyśmy się lata temu, śpiewałyśmy w chórze kościelnym. Nasze drogi co jakiś czas się krzyżowały w jakimś celu. To ja pomagałam Jej, to Ona mi. Teraz od ponad  roku  Dominka jest moim światłem, kobietą, która jest przy mnie, nie jest ona jedyna w moim otoczeniu bliskich mi kobiet, ale jest moim światełkiem. Dominika nie mieszka na stałe w Polsce, wiec nasze rozmowy, to najczęściej messenger. Godziny przegadane, prześmiane, przepłakane. Zawsze po naszych "sesjach" przychodzi spokój. Moje "światełko" przyjechało do Polski i miałyśmy okazję spędzić ze sobą czas, na wspólnych rozmowach, jedzenie, tańczeniu. Dziś byłyśmy na spacerze nad morzem i zobaczcie co Domi napisała:


Ona ma sile … umierała długo teraz rodzi się lekko… śpiewam to o niej w mojej głowie … Ola ma sile …
Jakże dziwnie nasze Życia się przeplatają od dziecka, mijałyśmy się lub stawałyśmy na chwile na wspólnej ścieżce … ona Ola starsza zadbana … była dla mnie inspiracja … to ona mi dala pierwsza kasetę Cindy z ćwiczeniami … parę lat później ja ja skasowałam na TBC będąc instruktorem ( dziś mi to wypomniała, ze chodzić nie mogła ) 



Kocham Cię …
Piszemy do siebie czasami
Płaczemy i wstajemy z kolan … cieszymy się śpiewem ptaków z mojego ogródka bo ona to słyszy …
Tym razem mogłyśmy się razem uśmiechać, wypić lampkę wina i tupnąć obcasem .

Dziękuje Bogu/Wszechświatowi/Quantum ze postawił mi tylu wspaniałych ludzi przede mną.

Kocham Cię … za co ? Za nic , za to ze jesteś bo prawdziwe słowo „Kocham „ to do człowieka powinno być bezwarunkowe …kocham ludzi mogłabym tu cała listę wypisać . Dziś dziękuje Ci Ola, ze jesteś moja ostoją i wsparciem zawsze . 

 Wiem to, że kobieta która kocha siebie kocha i wspiera inne kobiety. Jedna drugiej poprawia koronę nawet jej nie mówiąc, że się zsunęła


Jestem wdzięczna, że mam wokół siebie pięknych ludzi. Daje mi to siłę i wiarę, że życie jest dobre, dobrze nas prowadzi, a trudności, które nam stawia na drodze są po to, żeby nam powiedzieć, ze mamy być uważni


OLA się śmieje ... jest wdzięczna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz