sobota, 19 marca 2022

Czekam na Ciebie...

 Cześć, dzień dobry, dobry wieczór.

Kolejna sobota. Poprzednia mi "uciekła", to przez piękną pogodę. Nie umiem juz być w domu jak świeci słońce. Uciekam nad morze. Rower, słońce, morze, wiatr, kawa i przyjaciel. Połączenie idealne. 

Dziś sobota wyjątkowa. Makijaż, kwiaty, plener, sesja zdjęciowa. Temat - niewidoczne. 

Niewidoczne tylko dla oczu, ale widoczne dla serca. Moje kierowanie się sercem, to mój wybór, moja droga, moja prawda. To moja wiosna ... 




Kocham ten czas. Czuje się każdą komórką ciała wiosnę. Czekam na Ciebie kochana. 

Wiosna to nowe życie, nowe początki, nowe plany, nowe możliwości. Wiosna to bliskość natury, kolor, zapach, ciepło. 




Jest taka teoria, która mówi, że gdy Człowiek jest gotowy, przychodzą największe kryzysy, by mógł zacząć spadać w górę. To szansa na transformację. 

Dzieje się tak, bo po pierwsze rośnie nasza świadomość tego, co ważne, a po drugie możemy na nowo przeżyć emocje, które były tłumione całe życie, a potem je zaakceptować. 

Czuję ciągłe zmiany, podobają mi się. Czuję jak życie pięknie się układa kiedy jest spokój w sercu i pokój w głowie. Nie ma potrzeby walki z życiem jest pełna akceptacja, bez niepotrzebnej analizy wszystkich sytuacji. Co ma się stać, to się stanie.

 Nie ma przeszłości, przyszłości może nigdy nie być. Jest Teraz i to jest moment najważniejszy. Doceniam go każdego dnia. Jestem wdzięczna za każdy nowy dzień, każdą osobę, każdą sytuację, która staje się doświadczeniem. Transformacja pozwala na zrozumienie, wybaczenie  i akceptację. Niech życie samo się żyje, bez napięcia i bez nacisku. 

Ola się śmieje... Czeka  na wiosnę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz