czwartek, 5 listopada 2015

Nominacja


Zostałam nominowana przez  autorkę bloga Domowa Królowa do Liebster Blog Award. Dziękuję serdecznie, za to wyróżnienie o którym wcześniej nawet nie słyszałam. Bardzo się cieszę, że powiększa się grono czytelników, bo to dla Nich piszę

Dla tych, którzy tak jak ja nie słyszeli o tym wcześniej, krótkie wyjaśnienie (skopiowane od nominującej) :
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”
 Oto pytania które zostały mi zadane przez blogerkę nominującą

Blogi, które nominuję sa to blogi o których wiem dzięki Domowej Królowej i ja też Je nominowałam zeby nie strzelać tak po prostu. Mój ukochany blog to Bez Fartuszka


Moje pytania do Was:
1.  Dlaczego prowadzisz bloga?
2. Gdzie widzisz się za 5 lat?
3. Piosenka która przypomina Ci chwilę z ukochanym?
4. Film , który może oglądać i oglądać albo do którego wraca co jakiś czas?
5. Twoje życiowe motto?
6. Co zabrałabyś na bezludną wyspę?
7. Jaki kosmetyk nosisz w torebce?
8. Morze , czy góry?
9. Co w życiu jest dla Ciebie najważniejsze?
10. Przyjaciel czy przyjaciółka jest lepszym powiernikiem tajemnic? 


 Oto pytania które zostały mi zadane przez blogerkę nominującą

  1. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
Bloga zaczęłam pisać ponieważ po "ciężkich "przygodach w moim życiu wreszcie pojawiło się światełko w tunelu, wszystko zaczęło się prostować. Dzięki i przez te przeżycia zostałam oszlifowana jak diament, odzyskałam silę i teraz odradzam się jak feniks z popiołów. I tę radość i silę chcę dać innym kobietom. 

Co zabrałabyś na bezludną wyspę?

Na bezludną wyspę zabrałabym...trudna sprawa krzesiwo żeby móc rozniecić ogień, nóż żeby móc zrobić zrobić coś (szałas, coś uciąć itd, wiecie o co chodzi) , ubranie, krem z filtrem, i jakbym mogła to przyjaciela....

3. Ulubiona potrawa...

Rosół ugotowany przez mojego męża (wzmacniający, aromatyczny, z dużą ilością warzyw i gorący...)

4. Wymarzona podróż?

Wymarzona podróż to Malediwy tam chciałbym pojechać z ukochanym

5. Twój największy sukces?
Sukces to pozbycie się strachu z mojego życia ...

6. Ulubiony cytat.
"Każdy człowiek ma to na co się odważy"

7. Czy jest coś, co zawdzięczasz blogowaniu?

Tak dzięki blogowi poznaje nowych ludzi i mogę dzielić się radościami i pomagać innym w odzyskiwaniu energii.

8. Adidasy czy obcasy?

Oczywiście obcasy, szpilki to moja miłość. 

9. Co porabiasz poza pisaniem bloga?

Na co dzień jestem żoną, mamą i pracuję w hotelu.  Jestem spełnioną kobietą.

 10. Co ważniejsze: rodzina czy kariera?

Oczywiście że rodzina, bo ona daje mi silę i motywację do działania a tylko wtedy można robić karierę.

 11. Szczęście to dla Ciebie...?

Szczęście dla mnie, to radość z tego co mamy ze zdrowych dzieci , z miłości męża i bliskich to ochota na coś więcej ,na spełnianie swoich marzeń
OLA SIĘ ŚMIEJE....bo cieszy się z nominacji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz