wtorek, 10 listopada 2015

KIM JESTEŚ?

Cześć, dzień dobry, dobry wieczór....
Wiecie co?
Wczoraj natrafiłam na taki cytat autorstwa Beaty Pawlikowskiej

W naszym świecie wszyscy coś ciągle udają i usiłują tworzyć iluzje na potrzeby innych i samych siebie. Żeby lepiej wypaść, zdobyć podziw albo pieniądze. Udają, że są odważni albo bogaci, chociaż w rzeczywistości mają samochody na kredyt i żyją w ciągłym strachu przed porażką.

I tak sobie pomyślałam, że bycie sobą, to jest rodzaj odwagi. to tak tez się łączy z moim wpisem wczorajszym.
Zauważam , ja wśród moich dalszych znajomych i nie tylko jest tendencja do udawanej szczęśliwości, w ogóle do udawania. Jak bardzo wmawiamy innym, że nasze życie jest cudowne kiedy na prawdę tak nie jest. Interne szczególnie jest miejscem do tworzenia iluzji na temat siebie. Wciskania kitu.
Dlaczego tak pragniemy być super, cool? Boimy się braku akceptacji , mnie chcemy wyjść na życiowych nieudaczników? dlaczego wstyd nam się przyznać, że mamy słabszy dzień, że wcale nie jeździmy AudiQ5 tylko fajną Skodą?
Wiecie, że ja do niedawna też tak się zachowywałam? Jak kogoś długo nie widziałam, to po prostu kłamałam, że u mnie jest inaczej niż jest. Wstydziłam się zapraszać do siebie "bogatsze" koleżanki, bo myślałam, że jestem gorsza, nie mam mebli za 10 tyś i kuchni za 15 tyś. Jak dużo czasu potrzebowałam, żeby zrozumieć ,że udawanie czegoś jest złe. Bo po co być kimś innym niż jesteśmy? Teraz mam odwagę być sobą, bez udawania, bez kłamania i cieszę się z tego
Czy to ważne czym jeżdżę? Czy nie jest ważniejsze, to że mam fajną rodzinę, mam to co mam dzięki nie kredytom tylko własnej pracy? Czy to nie jest ważniejsze mój spokój niż trzęsienie się o jutro bo zabija mnie kredyt który wzięłam?
Czy nie jest ważne to , że jestem ciepłą i dobrą osoba z charakterem, która ma swoje zdanie?
Współczuję szczerze tym którzy jeszcze walczą ze sobą i żyją w iluzji.

Życzę im żeby docenili to co mają...Wczoraj jedna z dziewczyn napisała, że dużo osób Jej zazdrości , bo ma fajną rodzinę, dobrze Jej się układa z mężem itd i w związku z tym dotyka Ją zazdrość innych.Smutne to...

Trzeba walczyć o swoją prawdziwość, cieszyć się małych rzeczy które dają nam szczęście.
Trzeba walczyć o swoją niezależność psychiczną .
Trzeba wbrew wszystkim walczyć o siebie.


OLA SIĘ ŚMIEJE...tak sobie od rana zadaje pytania.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz