środa, 11 listopada 2015

MOJE URODZINY - TRZY ŻYCZENIA???

Cześć, dzień dobry, dobry wieczór...
Dziś dzień moich 37 urodzin, poważny wiek? Niiiieee
Lubię swoje urodziny lubię spędzać je jak wariat, wszystko chcę zrobić w tym dniu. Wczoraj miałam plan wieczorem żeby rano o 7,00 jechać na bursztyny, iść z Gośką na kije, wejść do morza , iść na capstrzyk (bo to święto), zliczyć z dziećmi bieg niepodległości, i po południu goście, goście...grono rodzinne.
A wychodzi tak:
planowo oczywiście. Okazało się, że można połączyć poszukiwania bursztynów z treningiem .Proste:  bursztynów nie był,o a ja po plaży machnęłam prawie 3 km w grząskim piachu...trudno. Pot i ból nóg...lubię.
Za godzinkę jadę na plaże, kapać się...jestem gotowa.
Bieg oczywiście przyjadę z plaży i dołączam do rodzinki na biegi.
I po południu, goście goście...nalewka już czeka aj ka dalej się potoczy...tego już plan nie przewiduje.

Dostałam od Was masę życzeń, bardzo miłych. Cieszę się bardzo bardzo.
Ale dla mnie to też dzień na STOP więc ja sobie życzę wiec oczywiście niż trzy życzenia, po maksie musi być.

I jak to ja, życzę sobie:
>zdrowia? możne i zdrowia, bo zaczyna nie raz się odzywać. Udaję że na to nie zwracam uwagi ale....
> dostrzegania w codziennym życiu małych rzeczy , które sprawiają że jestem szczęśliwa


"Nie czekaj, aż będzie łatwiej, prościej, lepiej. Nie będzie. Trudności będą zawsze. Ucz się być szczęśliwym tu i teraz, nie jutro. Bo możesz nie zdążyć, może nie być żadnego jutra."

o to takie dla mnie, żeby stawiać czoła trudnościom i iść dalej,
> żebym się mniej czepiała, żebym nie była małostkowa , strasznie mnie to w moim zachowaniu wkurza
> cierpliwości , ufff żebym chwile mogła nabrać powietrza i dać czas na oddalenie się emocjom
> żebym dalej jak w tej chwili czuła się kochana przez ludzi mi najbliższych i najważniejszych męża, dzieci, siostrę, rodziców itd
> żebym zawsze miała wokół siebie fajnych optymistycznych ,energetycznych, charyzmatycznych ludzi
  którzy dają mi siłę
>żebym miła możliwość tak jak teraz kontaktu z moimi czytelnikami (Wasze doświadczenia i opinie są mi bardzo potrzebne, bardzo je cenię)

OLA SIĘ ŚMIEJE...świętuje kolejne urodziny




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz