piątek, 1 stycznia 2021

Otwarta na przyszłość

 Cześć, dzień dobry, dobry wieczór.

Cudowny pierwszy dzień nowego roku.

Rano, w towarzystwie ludzi którzy są mi bliscy wypiłam pyszną kawę. Zjedliśmy śniadanie. Rozmowa, obecność, radość, spokój. Bez gonitwy, bez stresu. Idealny poranek. 

W południe zaczął prószyć śnieg..od wczoraj pomysł żeby iść na rower, czy głupi pomysł? Co najmniej ryzykowny...Trasa wyglądała pięknie, droga pokrywała się białym dywanem. Morze spokojnie falowało. Drzewa, kamienie, trawy wyglądały jak z bajki. Duże płatki śniegu wpadały do oczu, lądowały na kurce, czapce i  rowerze.  Mokre rękawiczki, spodnie, buty...śnieg padał i padał. Nie chciałyśmy się cofać lecz jechać dalej i dalej. Śmiałyśmy się same z siebie. Miałyśmy cel i chciałyśmy go zrealizować. I oczywiście zrobiłyśmy to. Przejechałyśmy ponad 25 kilometrów. Ania, dziękuję. 

 Nie zamieniłabym tego dnia na inny. Ten nowy rok zaczął się działaniem i taki będzie. Chcę zmian, wiec poddam się temu działaniu. 

 Śmieję się, bo oczywiście zaliczyłam dwa upadki, rozbiłam lampę. Nie liczy się to, jestem szczęśliwa i wdzięczna za osoby, miejsca, odczucia.....i że mam całą szczękę i całe wszystkie kości.

 Codziennie staram się robić, to czego wcześniej nie robiłam lub na co nie miałam czasu, a nawet ochoty. Czuję chęć i wiarę, a nawet pewność, że to co robię jest dla mnie dobre. Czuję radość i spełnienie. Nie zdawałam sobie sprawy, że będąc sama, nie będę miała czasu. Dzieją się rzeczy dziwne, piękne i ciekawe. Każdy dzień jest inny, niezaplanowany ....w końcu niezaplanowany. Moje dni ostatnio poddają mnie testom zmian. Przestają mnie stresować wypadające z dnia elementy, bo zapełniam je innymi. 

Spotykam nowych ludzi, całkiem innych. Przychylnych, otwartych, uśmiechniętych, bez złości i zawiści. Czuję jeszcze większą wrażliwość. Nie wstydzę się jej, jest to moja siła i poczujcie dojrzałości. Wiem, że ludzi wrażliwi, którzy mają tzw. "pełne serca", są odważni i gotowi na działanie, gdy nie ma gwarancji powodzenia. gotowi na mówienie "kocham" jako pierwsi. Ci ludzi mają odwagę, by być niedoskonałymi , a to z kolei buduje ich niezachwiane poczucie własnej wartości. Wrażliwość nie jest tym co jest komfortowe lub nie. Ona jest potrzebna, by poznać w pełni siebie. 








Ola się śmieje.....osiąga swoje cele.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz