piątek, 15 maja 2015

JAK CHOWASZ GŁOWĘ W PIASEK, TO WYPNIJ DUPĘ ŻEBY MOŻNA CIĘ BYŁO KOPNĄĆ



Cześć, znowu post wynika z .........mojego buntu chyba. Znowu ktoś próbuje za moimi  plecami kopać....próbuje .
Wkurzam się na ludzką bezmyślność i fałsz.
Ktoś coś mówi i nie zastanawia się dlaczego to mówi  i jakie będą konsekwencje. Chociaż nie, wie dlaczego to mówi, żeby wyrządzić krzywdę, tylko komu czy na pewno mi, czy mojej rodzinie?
Bliska mi osoba powiedziała, że może to przez tego bloga, bo piszę co myślę. Czyli co, mam nie pisać, czy nie myśleć?
Powinnam schować głowę w piasek? Usiąść w domu i płakać  i  wypiąć dupę żeby ktoś mnie w nią kopnął?
Nie przestanę pisać i nie przestanę myśleć. Nie ma opcji. Będę tępić takich ludzi, którzy z tchórzostwa potrafią tylko gadać kłamstwa na mój,nasz temat.
Zbyt dużo osób za mną stoi i wspiera to, co robię. Nie jestem sama w swoich przekonaniach są ze mną dziewczyny ,kobiety jasno określające swoje stanowisko. I wspólnie mówimy NIE tępym mieszaczom.
Nie będę wypinać dupy...a bynajmniej nie w celu jej kopania. Bo dupy są fajne...
I jako propagatorka poglądów liberalnych przekazuję:


 10 przykazań liberalizmu  jednego z projektantów NWO i inżynierów depopulacji, Bertranda Russela. 
  1. Nie czuj się całkowicie pewny czegokolwiek.
  2. Nie sądź, że warto iść do przodu ukrywając dowody, bo dowody z pewnością zostaną ujawnione.
  3. Nigdy nikogo nie zniechęcaj do myślenia, nawet jeśli jesteś pewien, że ci się to uda.
  4. Kiedy spotykasz się ze sprzeciwem, nawet ze strony żony/męża lub dzieci, staraj się pokonać go argumentacją, a nie autorytetem, ponieważ zwycięstwo oparte na autorytecie nie ma wartości i jest iluzoryczne.
  5. Nie miej szacunku dla autorytetu innych, bo zawsze można znaleźć autorytety przeciwne.
  6. Nie używaj siły do likwidowania poglądów, które uważasz za szkodliwe, bo jeśli tak zrobisz, to te poglądy zlikwidują ciebie.
  7. Nie bój się mieć ekscentrycznych przekonań, bo każda opinia teraz akceptowana kiedyś była ekscentryczna.
  8. Znajduj więcej przyjemności w inteligentnej różnicy zdań niż w pasywnej zgodzie, bo jeśli cenisz inteligencję tak jak powinieneś, to to pierwsze oznacza większą zgodę niż to drugie.
  9. Bądź bezwzględnie prawdomówny, nawet gdy prawda jest niewygodna, ponieważ bardziej niewygodne są próby jej ukrycia.
  10. Nie zazdrość szczęścia tym, którzy żyją w raju głupców, bo tylko głupiec sądzi, że jest to szczęście.
———————
OLA SIĘ ŚMIEJE.....ma całkiem niezłą  dupe nie do kopania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz