piątek, 24 kwietnia 2015

ma wielkie oczy


Kochane moje....




Miałyście na pewno, bo każdy z nas miał i miewa takie wielkie oczy...to oczy pełne strachu.

Moje życie przez kilka lat paraliżował taki strach ,że nie byłam w stanie myśleć, nie mogłam normalnie funkcjonować. Nie mogłam przespać spokojnie nocy, bo budziłam się o godzinie 4.00 i myślałam, bałam się.
Ja bałam się jutra, jak to będzie, czy starczy pieniędzy, czy dzieci będą zdrowe, czy będzie dobrze w pracy itd.

Strach jest nieodzowną częścią naszego życia. Tylko najgorzej jak przybiera taką postać, że jest jak wielki głaz który nas przygniata.



W życiu możemy bać się bardzo wielu rzeczy: publicznych wystąpień, chorób, śmierci,opinii innych ludzi, policji (urzędów), wysokości, ryzyka, braku pieniędzy, ludzi, psów ...wszystkiego możemy się bać.
Strach sprawia, że stoimy w miejscu nie rozwijamy się, a co jeszcze gorsze zamykamy się w sobie.
.Wiecie, że często strach jest po prostu ułudą, urojeniem i kłamstwem. Jest katem naszych myśli, projektów, talentu, powołania, naszego życia.
Kobietki ze strachem musimy walczyć. Nie możemy bać się jutra, musimy mieć siłę do walki.
Musisz poodejmować ryzyko i kolejny raz rozpoczynać walkę ze strachem, lękiem, który podświadomie  tkwi w nas... 
Wiesz jak to zrobić ? Oto recepta:
1) Nie użalaj się nad sobą.
Nie wmawiaj sobie, że wszystko co złe w Twoim życiu to przez kogoś.
2) Nie koncentruj się na swoich nastrojach.
Zwróć uwagę, że wokół Ciebie też są ludzie i też myśl i czują. Mają swoje problemy. Ty też miej swój wkład żeby pomóc innym ,żeby nie zapadać się w sobie, żeby pomagać innym którzy też mają potrzeby.
3) Miej świadomość, że jeśli będziemy działali
skutecznie, wyróżnimy się spośród tłumu,
i będziemy krytykowani. Potraktować to jako
pozytywne zjawisko świadczące o tym, że
budzimy jakiekolwiek emocje (jest to lepsze
niż wzbudzanie bezpłodnej obojętności).
4) Nie oczekuj od świata czegokolwiek.
Nie będziesz zawiedziony, sam dziękuj o Ty bądź dłużnikiem świata i ludzi. Przez to nic Cię nie rozczaruje. Wszystko będzie Cię zaskakiwało,,,może nawet pozytywnie??? :)

5) Nie bój się, lecz odważnie krocz naprzód, życie masz w zasięgu swoich dłoni, wyciągnij ręce bierz
bo czas leci, a jesteśmy tu tylko na chwilę.

Bądź już spokojna , bo spokój widać na Twojej twarzy.
Pozdrawiam Was i do boju
OLA SIĘ ŚMIEJE...bo walczy każdego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz