środa, 8 kwietnia 2015

szczerość

Wieczór....cisza, spokój, myśli błądzą a może wcale nie błądzą.
Czy zastanawiałaś się czy warto być szczerym?
Czy znasz synonimy słowa szczerość?

Zobacz to :
autentycznośćautentykaautentyzmautorytatywnośćbezceremonialnośćbezpośredniość,bezpretensjonalnośćbezpruderyjnośćbezstronnośćbrak sztucznościbrak zakłamaniaczysta graczystość,czystość intencjiczytelnośćdemitologizacjadokumentarnośćekstrawersjaekstrawertyzmgłębokość,godziwośćgra fairgra w otwarte kartyhistorycznośćhojnośćjasnośćjawnośćłatwość w obejściu,miarodajnośćnaturalnośćneutralnośćniedwuznacznośćniepodważalnośćnieukrywanie prawdyniewinność,niewymuszonośćnormalnośćobiektywnośćodpowiedzialnośćoryginalnośćotwarte drzwiotwartość,pewnośćprawdaprawdomównośćprawdziwośćprecyzjaprecyzyjnośćprostodusznośćprostolinijność,prostotaprzystępnośćrealizmrozluźnienierycerskośćrzeczowośćrzeczywistośćrzetelnośćskromność,solennośćspontanicznośćsprawiedliwośćswobodaśmiałośćtowarzyskośćuczciwośćweredyzm,wiarogodnośćwiarygodnośćwiernośćwylewnośćwyrazistośćzaufaniezgodność z rzeczywistością,

Czy straciłaś kiedyś kontakt z kimś bo powiedziałaś swoje zdanie, bo byłaś szczera, bo miałaś odwagę na powiedzenie tego co myślisz?

Ja nie tak dawno zapłaciłam słoną cenę za swoją szczerość. Byłam pewna, że osoba której mówię swoje zdanie to mój przyjaciel....okazało się inaczej.
Straciłam kontakt chyba na zawsze.....bardzo źle mi z tym, ale jak to przemyślałam to zrobiłam bym tak jeszcze raz. Nie ukrywajmy tego co czujemy jeśli to co myślimy nie jest nawet zgodne z tym, co myśli druga osoba.

Jestem pewna, że trzeba byś szczerym bez względu na to jak ktoś zareaguje, trzeba być autentycznym, pozbawionym sztuczności.   Trudne to bardzo, bo mówimy to co inni chcą usłyszeć w obawie przed odrzuceniem, boimy się urazić drugą osobę, czy to fair?

Nie bój się być tym który mówi coś co jest zgodne z rzeczywistością




Dobranoc
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz