sobota, 25 kwietnia 2015

EGOISTKA?!


Kochane dziewczyny.
W związku z tym ,że ciągle słyszę, że któraś z mi bliskich dziewczyn ma tzw. depresję (słaby dzień).
I nie chodzi mi tu o stan chorobowy, bo tego nie bagatelizuję ale o stan kiedy mamy wrażenie, że dzisiaj zawiodłyśmy, znowu czegoś nie zrobiłyśmy...nie dałyśmy rady.

NIE pozwalam tak myśleć!!! Słyszycie Baby???!!!

Ja czuję, że od jakiegoś czasu wreszcie żyję, wreszcie uwolniłam się od tego, że ciągle coś muszę. Tak ja muszę ale zrobić siusiu, zjeść i umrzeć muszę resztę to MOGĘ.

Szłam dzisiaj z Gośką na długą trasę na plaże i miałyśmy czas porozmawiać. Opowiadałam Jej jak kiedyś Jej zazdrościłam, że byłam uwięziona w codzienności, ciągle pod pręgierzem tego że muszę coś zrobić. I najczęściej było to coś dla kogoś oczywiście a nie dla siebie. Byłam nieszczęśliwa.

Postanowiłam stać się egoistka, pozytywną egoistką.

I Jesteście ważne tak samo jak inni, może nawet ważniejsze. Zasługujecie na wszystko co dobre, nie dajcie się wbić w poczucie winy, w to że jesteście tylko dla innych, że musicie podolać wszystkim zadaniom dnia codziennego. NIE MUSICIE.










wiecie, że powstał nawet taki projekt?? Projekt Pozytywna egoistka.

Oto o projekcie


O Projekcie Egoistka
Projekt Egoistka został stworzony dla wszystkich kobiet poszukujących równowagi, harmonii i szczęścia w swoim życiu. Egoizm to styl życia, pozytywna cnota warunkująca równowagę. Rezygnując z egoizmu obarczasz innych odpowiedzialnością za siebie, ufasz bardziej innym niż sobie samej, zamiast szczerego wyrażania emocji jesteś uprzejmie grzeczna tracąc szacunek dla siebie, rezygnujesz z własnych celów.
Uczestnicząc w Projekcie Egoistka kobiety dowiadują się jak zbudować wewnętrzną siłę, jak odnaleźć siebie i poczucie własnej wartości. Uczą się myśleć o sobie bez wyrzutów sumienia. Egoizm nie jest grzechem lecz nieustającym źródłem wsparcia dla siebie samej.

Misja

Nie da się być szczęśliwą matką czy żoną czując się źle z samą sobą nie rozumiejąc swoich potrzeb czy pragnień.
To wielki paradoks Polek, który zaobserwowaliśmy spotykając się z tysiącami kobiet: uwielbiamy myśleć o sobie, że się „poświęcamy”: dla męża, dzieci czy przyjaciółek. Angażujemy się w sprawy całego świata i sprytnie odwracamy uwagę od własnych problemów i niezadowolenia.
Tymczasem myślenie o swoich potrzebach, pragnieniach i o tym jak je spełnić, wymaga odważnego spojrzenia na własne życie i na sytuację, w której obecnie jesteśmy i wtedy może się okazać, że to co mam nie jest wcale tym, czego pragnę i za czym tęsknię.
Jak pokazuje doświadczenie milinów kobiet zmiana swojego życia wymaga sporej dawki pozytywnego egoizmu, czyli wejrzenia w siebie, pokochania siebie a następnie zbudowania wewnętrznej siły i poczucia niezależności.
W Projekcie Egoistka krok po kroku przeprowadzamy kobiety przez metamorfozę w kierunku pozytywnej egoistki – prawdziwej znawczymi siebie.  Uczymy od 4 lat kobiety, że Egoizm to nie grzech!

„Pozytywny egoizm to taka postawa, w której świadomie stawiamy siebie w centrum świata i to wcale nie oznacza, że odcinamy się od innych i popadamy w narcystyczne samouwielbienie. Chodzi o to, by poświęcać sobie taką samą uwagę, jak naszym najbliższym.” 

                                                           Dagmara Skalska - Twórczyni Projektu Egoistka


„To, co podpowiada mi moje wnętrze, powinno być dla mnie najważniejsze, a jeśli nie mamy czasu i siły, aby podjąć działania, które poprawią naszą sytuację, to znaczy, że nam na sobie nie zależy. ”  

                                                    dr Tomasz Skalski - Twórca Projektu Egoistka


Dziewczyny DO BOJU


OLA SIĘ ŚMIEJE, bo jest (staje się, bo to ciężka praca) pozytywną egoistką





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz