czwartek, 9 kwietnia 2015

zazdrość wszechogarniająca

Dzień dobrrry
Po nocnej zmianie, lekko zmęczona ale nie aż tak żeby tu nie napisać.

Dzień jest piękny, słoneczny jesteśmy dyrektorami własnego życia...pamiętacie nie?




Wczoraj myślałam, że dzisiaj będzie o kobietach i że w nich jest siła ale nie bez powodu przełożę to na sobotę. Zobaczycie dlaczego

Na dzisiaj zazdrość.
Nie jest mi obca, często zatruwała mi życie i sprawiała że obniżało się moje poczucie wartości.

Walczę z nią do dzisiaj i jest już bardzo dobrze.

Myślę o zazdrości zatruwającej Twoje życie, zazdrości o wszystko ,o status materialny, o urodę o rodzinę o znajomości o to, że ktoś jest lepszy niż Ty.

Często jak ktoś ma więcej pieniędzy niż my , mówimy , że na pewno jest oszustem, nakradł to ma. Nie widzimy w pierwszej kolejności ,ze jest to efektem, inteligencji , ciężkiej pracy...

Ktoś ma ładną sylwetkę to, znaczy wydaje kasę na zabiegi, katuję się..myślimy...

Ktoś ma ułożona szczęśliwą rodzinę (nie ważne że nie raz tylko na pokaż), mówimy, że oszukuje drugą osobę lub jest pantoflarzem i nie ma zdania....

Zazdrość zatruwa nam życie ale nie motywujemy się próbujemy udawać przed innymi że u nas też jest suppper

Zazdrościmy, narzekamy ale nie zabieramy się do pracy nad sobą wpadamy w depresje i widzimy siebie jako nieudaczników.

Bądźmy odważni sami kreujmy swoje życie nie traćmy czasu na porównywanie siebie z innymi osobami.

Nasze życie i życie kogoś jest zupełnie inne, rożne z wielu powodów.
Doceniajmy to co mamy, może Twoja koleżanka ładną ma figurę ale nie umie się modnie ubrać lub umalować.
Śmiać mi się chce jak widzę fotki na fb osób, które wrzucają bezsensownie zdjęcia mające chyba tylko na sprowokowanie  czyjejś zazdrości, tylko ja uważam że to świadczy o niskiej samoocenie tej osoby, ona potrzebuje 100 lajków żeby czuć się dobrze.

Z tego co wczoraj, szukajmy tego co w nas dobre nie zatracajmy się w zazdrości żeby nie stała się obsesją, bo człowiek zazdrosny jest zdolny do zniszczenia całkiem swojego życia. A niekiedy życia innych.

Niech nie budzi Cię w nocy myśl "ja to mam gorzej" bo nie mam ........, bo nie jestem , bo nie mogę.....
Mam samochód , chcę mieć drugi
Mam mieszkanie , chcę mieć dom
Mam ciuchy z sieciówki , chcę mieć markowe ciuchy
dlatego że ktoś to ma tylko nie ja

Wszystko zależy od Ciebie, pokazuj swoje atuty, myśl pozytywnie, wiesz ile osób chciałoby być Tobą???
Nie marnuj się przez zazdrość - jedynym Twoim konkurentem - jesteś Ty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz